express

ORCHID

בחרתם את מטבח החלומות. אז... מה עכשיו?

מכלול האלמנטים שמרכיבים את המטבח, יוצרים שלם הגדול מסך חלקיו. מלבד עבודות הנגרות, המשטחים, הפרזול והתאורה, יש לאבזר את המטבח במוצרים משלימים – תהליך ארוך ולעיתים מורכב, המצריך התרוצצות בין ספקים רבים. כדי לחסוך בזמן ובתקציב, מצאנו עבורכם פתרון מנצח שנמצא במרחק הקלקה…

אורכיד אקספרס – החנות האינטרנטית שלכם למוצרים משלימים למטבח!

‏15 שנות ייצור מטבחי יוקרה, הובילו אותנו לפתוח את החנות האינטרנטית 'אורכיד אקספרס', המנגישה לכם כלי חשמל ומוצרים משלימים ממיטב המותגים המובילים, החל ממוצרי חשמל מתקדמים, דרך ברזים מדוגמים וכיורים למטבח וכלה בטוחני אשפה.

באתר 'אורכיד אקספרס', תוכלו להיחשף למבחר עצום של קולקציות שבחרנו עבורכם בקפידה ודאגנו לספק לכם מהן איכות מיטבית במחיר המשתלם ביותר. רכישה באתר, תעניק לכם חוויית גלישה, מפרט טכני מדויק של כל פריט וחשוב מכול – חיסכון בזמן ובכסף.

החיים במטבח לפי אורכיד אקספרס

חשיבות רבה נודעת לסנכרון בין ספק המטבח לבין המוצרים המשלימים אותו. באורכיד, אנחנו שמים דגש על שירותיות, זמינות ואמינות, וחושבים עליכם גם ביום שאחרי חנוכת המטבח.
אין ספק: מניפת המוצרים באתר אקספרס תשלים לכם את תמונת המטבח שעליו חלמתם, ותנגיש את ההתרחשות היומיומית בו.

הקטגוריות הקיימות:

  • מוצרי חשמל – מקררים, מדיחי כלים, מכונת קרח, מקפיאים, תנורים, כיריים, קולט אדים, מיקרוגל, מקררי יין, טוחני אשפה, מתקני מים ומגירות חימום.
  • ברזים – עשרות דגמי ברזים למטבח במגוון סגנונות וממיטב היצרנים.
  • כיורים – כיורי נירוסטה, כיורים מחרס, כיורי גרניט, כיור נירוסטה כפול, כיור גרניט כפול, כיור נירוסטה עם משטח עבודה, כיור גרניט עם משטח עבודה, כיור עם קערית שאריות, כיור סיליגרניט בודד, כיור סיליגרניט כפול.
  • טוחני אשפה – ביתיים ותעשייתיים, תוצרת ארה"ב.

לפני שנעבור לווטסאפ מלאו את פרטים

למימוש המבצע ותיאום פגישה בירושלים
השאירו פרטים ונצור אתכם קשר

דילוג לתוכן