המטבח המשפחתי

עיצוב: בת שבע שרייבר
צילום: איציק אבוחצירא

הדרישה הייתה למטבח עם משטחי עבודה נרחבים, כדי לאפשר לכל בני המשפחה לבשל ביחד. המטבח מאובזר בשלוש מערכות כיריים כדי לאפשר בישול לכמה מבני המשפחה, מבלי להפריע זה לזה. בפינה נוספת, יצרנו ארון עם דלת הרמוניקה נפתח במגע, בו מאוחסנים מכשירי החשמל. כך, ניתן לאפות, לקצוץ ולערבל בד בבד.

חומרי הגלם:
חזיתות פולימר של בלורן דגם פורטה בגוון קשמיר עם ידית רוכבת, תואמת גוון, למראה נקי ורגוע. את הארונות העליונים ומסגרת הנישה עשינו בפורמייקה דמוי אגוז אמריקני של אליטנובה, המביאה זווית נוף פראי למטבח. אותה, פורמייקה שולבה גם בדלפק, בו ניצלנו את האורך המיוחד של הפלטה ושילבנו אותו כהמשך לשיש במראה טבעי במיוחד. המשטח עשוי מקווארץ של קייסטון, בשילוב גוונים מרהיב שנתן את הטאץ' הסופי למטבח היפה הזה.

על העבודה עם אורכיד:
ללקוחות היה ברור מראש שהבחירה באורכיד היא הבחירה הנכונה. קודם כול, המקצועיות של אורכיד היא ללא פשרות מבחינת חומרי הגלם והפרזול, והעיצובים שלהם הם העדכניים ביותר! מבחינת היחס – זה היה כמו משפחה, ממש הרגשה של בית. המסירות של כל הצוות והמנהלים, המעצבות, המתקינים, אנשי שירות הלקוחות, משרד הפרסום, הצלם – כולם מגויסים למתן תוצאה מקסימלית. ואכן, הלקוחות מאושרים!

ליצירת קשר עם בת שבע: 053-531-5133

לפני שנעבור לווטסאפ מלאו את פרטים

למימוש המבצע ותיאום פגישה בירושלים
השאירו פרטים ונצור אתכם קשר

דילוג לתוכן